Viime kerrasta on ehtinyt jo vierähtää- 

Nyt vapaapäivä ja yritin soittaa meidän neidille tulevaa neuvola-aikaa ja eipä sieltä ketään kiinni saanut. Vaikka siellä soittoaika!! 

Olen potenut nyt selkäkipua viimeviikosta lähtien ja se tuli niinkun PAM vaan jostan. Olen yrittänyt sitä hieroa ja laittaa kipugeeliä, mut edelleen se on kipeä. Töissä ne sano, et mee lekurille näyttää sitä. Mut meen sit, ku on ihan pakko..

Viimepostauksessa miettisin sitä raskautta? No sellasta ei kai sitten ollutkaan. Edelleen mulla on välillä sellainen olo, et oon raskaana, vaikka testi näyttää negaa. (en oo nyt viimekerran jälkeen tehnyt). Mutta kai se on se raskauden toive vaan mikä saa olettamaan tälläisiä.. 

 

Poika alottaa koulun torstaina!! Me muut ollaanki oltu jo arjessa tovin. Töissä on edelleen sitä samaa tuskaa ja tuntuu, ku ei ois lomalla ollutkaan. 

Olen nyt päättänyt tehdä mun peilikuvalle jotain. Koska se ällöttää mua. Ja olempa hommannut itselleni räätälöidyn ohjelman. Odotan jo innolla että tämä alkaa ja yritän kaikkeni jotta onnistuisin tässä. Työtä siihe tarvitaan. 

 

Taannoin myös kirjoitin siskoistani. Toinen on tosiaan estänyt ym. Ja toiselle sit laittelin viestii, ei mitään ihmeellistä jotain vain. Hän luki sen kyllä, mutta ei vastannut siihen mitään. Jos mä vaan annan sitten olla heidän ihan omassa rauhassa ja yritän oppia ton välinpitämättömyyden. Miten se on jollekin niin helppoa?