Odottelin kuukautisia alkavaksi jo 19.7, mutta ne ei ikinä alkanut silloin. Selkää särki maanantaina ja tiistaina 29-30.7 ja ihmettelin sitä, koska ikinä mun selkä ei oo ollu kipeä. Tiistaina alkoi kyllä vuodotkin, ajattelin että okei nämä on jotain kiinnitysvuotoja, koska oli niin vähäiset ei kuukautiset voi olla tälläiset..

No siihen päälle pamahti sitten keskiviikkona, niin jäätävät alamahakivut, että töissä oleminen oli täyttä tuskaa ja miettisinkin, et onko mun mentävä nyt sanomaan et pitää lähteä. Vuotokin oli niin runsasta, että meinasin, että siteet loppuu ennen kuin päivä päättyy.  Mä sinnittelin sen tunnin verran sitten. Yöllä nukkuminen oli vaikeaa vaikka olin ottanut vaikka mitä särkylääkettä. Alamahaan sattui niin hirveästi.

Miettisin, jo että jos olinkin raskaana ja se meni kesken, koska se vuoto ja kivut oli niin pahat, ei ne normaalisti ole tollaset. Mutta kun se sunnuntainen testi oli nega, ni ajattelin etten voi olla. 

Mutta mistä nää oireet tulee: Paha olo, oikeen sellanen oksettava. (kala joka on mun yks lemppari, ni haisee ihan sika pahalle) Päätä särkeny useammin, kun normisti. Kokoaikainen vessahätä. Aivastelu (vaikka en uskokkaan tämän olevan mikään raskaus oire. "heh") Koirat seuraa (eka koira seuras jo viime raskaudessa, että tiedän et noita nyt vaivaa joku) , kokoajan on nälkä... Näitä on viel jokunen... 

 

Nyt vuoto on taas ihan minimaalista. Tekisinkö kumminkin sen testin vielä, et jos olen raskaana niin silloin se raskaus on jotenkin poikkeava. Ja jos sinne se plussa tulee, ni tiedän hakeutua lääkäriin. 

Pellottavaa