Meidän perheessä on jo kaksi lasta ja se on jo etuoikeus. Mutta ollaan mietitty, että entä jos yksi vielä? Onko se tässäkohtaa järjetöntä? Vanhempi lapsi täyttää kohta 12 vuotta ja nuorempi kohta 4 vuotta. Kaikki arki ja muu menee silleen suhteellisen hyvin, et vanhempi omatoimisesti kulkee kouluun ja kotiin, erityislapsen osaamisella. Nuorempi käy tarhassa ja minä kuskaan häntä sinne ja haen kun pääsen töistä. Näin meidän arki toimii. 

Mitä jos siihen lisäisi vielä yhden lapsen? 

Sydämessäni ja haaveissani sen pienokaisen vielä tahtoisin, mutta aina se ei ole itsestään kiinni. Jokatapauksesta, pelostakin huolimatta lopetimme pillerit. Pelkäsin, että jos mun keho ei ala toimimaan pillereiden jälkeen normaalisti, söin pillereitä kumminkin useamman vuoden. No nyt lopetuksesta on kulunut kohta 3kk. Googlettamalla löyty paljon juttuja, että ekojen kuukautisten tulo voi kestää monia kuukausia. Ajattelin, et niin tässä tulee käymään. Kyselin jo yhdeltä terveydenhoitajalta, että kuinka kauan odotan niitä, ennenkun menen lääkäriin. Neuvo odottamaan vielä muutaman kuukauden ja jos ei sittenkään ole alkanut, suositteli sitten menemään lääkärille. No, ei tarvii sinne lääkäriin ainakaan sen takia mennä, etteikö ne olisi alkanut. Ne odotetut kuukautiset alkoivat tänään. 

Olin juhannuksen töissä, sellaiset kivat 6 päivää putkeen. Nyt olen nauttinut 2 päivän vapaista. Ja sit kohta alkaa LOMA.. 

Kesälomasuunnitelmia, ei juuri ole, mutta jotain kivaa puuhaakiin pitäis lapsille keksiä. Vaikka tylsyyskin on välillä hyväksi, vaikka ei toi meidän varhaisteini olekkaan mun kanssa samaa mieltä. 

Pienempi ois menossa vaikka minne, puuhapark, tykkimäki, muumimaailma ym. Mut olispa miljoonia, et vois toteuttaa toisen menemiset.. Muumeihin on nyt hurahtanut ihan täysin.. Vaikka ei oo ees muumifani, mikä on musta ihan outoo.. Muumimaailmassa käytiin edellisvuonna ja paikka on hänen ikäiselleen just passeli, mut mua ja mun kukkaroa hirvittää se hinta. Jos oikeesti miettii ni 29€ lapset ja aikuiset, ni vois lapset edes maksaa vähän vähemmän. Itse haluaisin korkeasaareen, siellä käyty viimeks 6 vuotta sitten. Mutta neiti ei oo innostunut siitä. ?? 

                                                   Unknown.jpg