Hankkisin aijemmin sellaisen räätälöidyn paketin, johon saan valmentajalta ohjeet ruokailuun ja liikuntaan. 

Ohjeiden teko kesti valmentajalla hetken, aloitti sen maksun jälkeen. Tämä paketti oli tarjouksessa 69.90€ (norm. 119€) Ja viimeviikon torstaina sitten aloin noudattamaan näitä ohjeita. Alkuviikolla jo aloin vähentämään limpparin juontia, koska se on mulle toosi iso ongelma, samoin kuin nannatkin. Mutta kaskummaa, se on ollut suhteellisen helppoa vähetää kivennäisveden ansiosta. Poiketen tänään join salaattilounaan kanssa Coca Cola Zeroa lasillisen!! Jos se on tähän mennessä ollut suhteellisen helppoa, voi se jatkossa tulla vaikeammaksi. Koska se on mulle niin suuri ongelma ollut.. Nyt myös nanna on jäänyt vähemmälle, ennen olisin ja olenkin voinut joka päivä vetää nannaa kaksin käsin kurkusta alas, niin nyt mä en oo syönyt nannaa päivittäin. Ja olen itsestäni todella ylpee. Toki annan itselleni anteeksi, jos syön yhden karkin tms. Mutta pääsääntöisesti, nyt pitäis alkuun olla 3-4vk ilman nannaa.. - miten luulette, et onnistuu? 

Tosiaan lenkkipoluilla olen käynyt viimeviikon torstaista lähin, ei mitään suuria lenkkejä, mutta hiki on tullut. Tällä kunnolla ei oikein vitti kuolemaan asti heti vetää. Eilen oli sit ekan treenin aika. Teen kaikki treenit kotona tai sit ulkona. (kuntosalijäsenyys ei tällä hetkellä oo mahdollinen) 

Eilisestä treenistä sen verran, että se oli kuntopiiri. Tein 4 liikettä, 4 kierrosta ja toistojen määrä 12-15. Niiden piti olla siis niin monta, mutta läheskään niin monta en saanut.. :( Mut olenhan mä ihan rapakunnossakin. 

Eka liike oli punnerrus, seinää vasten. Jonka tosin muutin lattialla tehtäväksi. Toistoja ei tullut noita 12/15, mutta tein niin montakun jaksoin. En tosin osaa yhtään punnertaa. 

Penkkidippi, voiko oikeesti kamalempaa liikettä olla. Tämähän on aivan kamala liike, mut tuli tehtyä, jokseenkin ei tullu noi määrät täyteen, liki pääsin kyllä. 

Askelkyykky, polven nostolla ,vaihdoin sen jo heti alkuun sumokyykkyyn, koska toinen polvi ei oo oikein kondiksessa. 

Linkkuveitsi penkillä, väsymiseen asti. No ei tarvinnu montaa tehdä ku jo väsy yllätti. Mut näitä nyt treenataan ja aina jaksaa enemmän. 

3kierroksen kohdalla olin silleen, et en jaksa enään sitä yhtä kierrosta.. Mut en luovuttanut. 

Kaikin puolin olen itseeni tyytyväinen, koska paino on tippunutkin jo 1,8kg. Toki se on uurempaa turvotusta ja nestettä vasta, mut JEE! 

 

Piinapäivätkin on menossa, et semmosta joka saralla on jotakin..